GementernyerGuer

Salam...aku tujukan kepada sesiaper yang terbukak blog aku ni....
Aku raser dah banyak blog yang aku buat...tapi banyakla jugak yang membazir...tapi untuk blog ni aku raser aku nak buat sampai aku tua nanti...aderla juga bende yang nak diceritakan kat cucu-cucu aku nanti....hmm...dalam diam tak diam tinggal lagik 24 hari lagik aku nak bertukar status..nak jadik suami orang ler pulak..agak gementerla jugak...maklumla selamer ni makan pakai mak aku uruskan..(tapi aku tolong jugak tau)...lepas ni dah ader orang yang amek alih keje mak aku tu..ihik...raser macam lain ler pulak...tapi tak tahuler camner kan...aperpon..aku agak kelam kabut jugak la memikirkan pasal bende ni...nampakjer macam cool...tapi sebenarnyer...hampess....

0 comments:

Post a Comment

HidupAku

My photo
Sungai Lereh, Malaysia
“Dalam keadaan aku masih tercari apa makna masa depan, apa makna cita-cita, masih teraba-raba..aku boleh rindukan orang pulak!”

Clock