Dua hari lagi aku nak tukar status...

Hai...selamat malam ler...dah lamer dah rasernyer tak update blog ni...memang tengah banyak keje sekarang ni..aduss...boleh mereng macamni kalau tetiap hari kene..hari sabtu ni aku dah nak kawen lak..keje tak siap lagik..memang mencabar betuller....patutkan pengantin kenele standby jer kat rumah...ni pengantin kat tempat keje lagik...aku raser nak stay sampai kol 5 pagi nak siapkan keje...lepas tu aku dah nak cuti dah...ni semua pasal buku profil ni ler...Ms-Alin-D tu awal2 lagik dah telepon die pakai inai malam ni...jadi kenele telepon bagitau awal2 ...kang dah tak bole pegang telepon...cess...dier dah pakai dah...aku lom lagik...seminggu ni raser berdebar2 jer...mintak2 la semuanyer berjalan lancar..

0 comments:

Post a Comment

HidupAku

My photo
Sungai Lereh, Malaysia
“Dalam keadaan aku masih tercari apa makna masa depan, apa makna cita-cita, masih teraba-raba..aku boleh rindukan orang pulak!”
Powered By Blogger