Sukan Malaysia XIII, Melaka 2010

seperti biaserler...harini aku terpaksele mengupdate buku-buku sukma ni...raser macam dah terlampau boring dah..sebab dah nak dekat setahun lebih dok mengadap buku ni...tu pun biler dah nak dekat ni..tak habis-habis lagik buku ni...aku pon tak tahula biler nak habis buat...dah ler kene buat buku 33 jenis sukan...adusss....satu-satu buku bukan nyer sikit ...banyak giler...layout muka semua aku buat standard ler...sebab orang pangkal dah suruh buat macam tu...takkan aku nak buat lain lak kan...nila antara buku-buku yang aku buat...hahahahahah....



:: Layout Depan :: Layout Belakang


dah 33 sukan yang ader...yang depan aku tukar jer name sukan...yang belakang tu aku tukar jer logo...abis citer...tengah mengupdate la lagik buku ni...sebab kalau nak diikutkan...memang banyak yang tak update lagik...nak buat camner ...urus setia dier pon tak anta kat aku...time aku mintak katenyer nak anta sekaligus...mintak sikit-sikit tak bagik...nak buat camner...pengarah aku dah tanyer tetiap hari...aduss....pitam...pitam...

0 comments:

Post a Comment

HidupAku

My photo
Sungai Lereh, Malaysia
“Dalam keadaan aku masih tercari apa makna masa depan, apa makna cita-cita, masih teraba-raba..aku boleh rindukan orang pulak!”
Powered By Blogger